مصاحبه آرشیو خبر ها
شروع خوب لیگ بسیار مهم بود

شروع خوب لیگ بسیار مهم بود

کلودیو مارکیزیو ، زننده گل دوم بیانکونری در پیروزی دیشب این تیم برابر اودینزه می گوید که خوب شروع کردن لیگ سخت اما بسیار مهم بود.

 

او در مصاحبه پس از بازی گفت :

 

"این مهم است که با یک شروع خوب در لیگ از زمین خارج شوی. این هرگز آسان نیست ، بخصوص پس از کسب اسکودتو های متوالی. تیم ها سعی در ایجاد مشکل برای ما دارند ، همانطور که اودینزه اینکار را انجام داد که می توانست تهدیدی نیز علیه ما باشد. اما ما تمرکز خود را به درستی در این مسیر حفظ کردیم.

 

همیشه گلزنی حسی فوق العاده خواهد داشت ، مخصوصاً در مقابل هواداران خودمان در استادیوم یوونتوس. من حتی سعی دارم بازی های بیشتری انجام دهم و امیدوارم این آمادگی و همچنین تعداد عناوینی که کسب می کنیم افزایش یابد."

 

پرنس تورین که معمولاً به عنوان یک هافبک باکس تو باکس در سمت چپ پیرلو بازی می کرد اما از اواخر فصل گذشته کم کم در پست هافبک دفاعی نیز به کار گرفته شد و درخشان نیز عمل کرد. همچنین علاوه بر عملکرد خوبش در این نقش ، دوباره به مارکیزیو گلزن سال 2011 تبدیل شد. خود او در این مورد می گوید:

 

"من همیشه به عنوان یک هافبک مرکزی عملکرد بهتری دارم ، زیرا که (در این پست) این شانس را داری تا به جلو نفوذ کرده و گلزنی کنی. قبلاً هم گفته ام ، وقتی که در بازی های مشخص ما طوری مدیریت شده ایم تا از حمله تیم حریف جلوگری کنیم ، می توانی فضای مورد نیاز برای نفوذ رو به جلو را پیدا کنی ، حتی هنگامی که در جلو مدافعان به بازی گرفته شوی."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: